• Kauno LEZ

Kaina:
  • lez
  • wp_topviewfez
 

  • Objekto tipas: Investicinis NT
  • Sandorio tipas: Nuomoja
  • Plotas: 534 ha 
  • Parkavimas: Taip

IMG_8738-retusuota - Copy

Marius Prieskenis

Partneris NEWSEC
  • 861328511
  • marius.prieskenis@patera.lt

 
 

Kauno laisvoji ekonominė zona (LEZ) yra 534 ha užimanti pramoninės plėtros teritorija, kur klientams yra siūlomos mokesčių lengvatos. LEZ yra patraukli savo geografine padėtimi bei puikiomis plėtros galimybėmis.

 

•   Ženklios  mokesčių lengvatos;

•   Puiki geografinė padėtis ir geras susisiekimas keliais ir traukiniais;

•   Kauno tarptautinio oro uosto kaimynystė;

•   Nedidelis atstumas nuo neužšąlančio Klaipėdos jūrų uosto;

•   Stabili ir nuolat auganti Lietuvos ekonomika;

•   Aukštos kvalifikacijos, nebrangi darbo jėga;

•   Gerai išvystyta infrastruktūra;

•   Aplinka, palanki investicijoms;

 

Kauno LEZ skirstosi į Gamybos ir Logistikos teritoriją, Verslo gatvė ir Oro parką

 

Įmonės, investuojančios daugiau kaip 1 milijoną eurų:

•   pirmuosius šešis ataskaitinius laikotarpius nemoka pelno mokesčio;

•   kitus dešimt ataskaitinių laikotarpių moka tik 50% Lietuvos įmonių pelno mokesčio

•   Įmonės nemoka nekilnojamojo turto mokesčio.

 

Užsienio investuotojų Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje gauti dividendai neapmokestinami Lietuvos Respublikos Pelno mokesčio įstatymo numatyta tvarka.

 

Mokestis

Kitur Lietuvoje

LEZ

Pelno mokestis

15 %

0 % (pirmus 6 metus)

7,5% (kitus 10 metų)

Nekilnojamojo turto

mokestis

1 %

0 %

Dividendų mokestis

15 %

0 %

 

VIETA :

 

•       Kaunas yra įsikūręs geografiniame Lietuvos centre ir neabejotinai naudojasi puikios padėties privalumais plėtodamas savo transporto infrastruktūrą.

•       Kauno LEZ yra įsikūrusi šalia greitkelio A6, jungiančio Varšuvą ir Sankt Peterburgą, bei greitkelio A1, jungiančio Klaipėdos jūrų uostą ir Vilnių ir besidriekiančio link Minsko, Kijevo, Maskvos.

•       Kelias Via Baltica nutolęs nuo Kauno laisvosios ekonominės zonos tik 7 km. 1996 m. Kretos konferencija numatė, kad šio kelio plėtra yra prioritetas Nr. 1.

•       Tos pačios konferencijos nustatytas prioritetas Nr. 9 – greitkelis A 1, yra viena iš svarbiausių ir intensyviausių Lietuvos transporto magistralių. Tai – 4 eismo juostų kelias, jungiantis Klaipėdą ir Vilnių.

•       Lietuvos kelių dangos kokybė yra tarp geriausių Europoje.

•       Antroji pagal dydį krovinių krovimo stotis Lietuvoje yra Palemone, vos už 4 km nuo Laisvosios ekonominės zonos.

•       Iš Klaipėdos ir Kaliningrado jūrų uostų geležinkelių transportas atvyksta į Kauną ir keliauja toliau į Rusijos, Ukrainos, Baltarusijos rinkas ir prie žaliavų šaltinių (IX Kretos transporto koridorius).

•       Kauno oro uosto ir Kauno LEZ kaimynystė bei itin patogi geografinė padėtis daro Kauną patrauklia krovinių gavimo bei išsiuntimo vieta. Oro uosto 3,250 m ilgio pakilimo ir nusileidimo takas įgalina priimti visų tipų lėktuvus ir aptarnauti dabartinius bei numatomus lėktuvų eismo srautus.

•       Kauno tarptautinis oro uostas yra sparčiausiai augantis oro uostas Baltijos šalių regione ir pagrindinis krovinių iš Rytų Europos centras.

•       Klaipėdos valstybinis jūrų uostas, vienintelis neužšąlantis uostas Baltijos jūros šiaurės rytuose, yra nutolęs nuo Kauno 220 km. Klaipėdos valstybinį jūrų uostą ir Kauną jungia modernus greitkelis A1 ir geležinkelio linija.

•       Nuo Kauno iki Rygos uosto – 270 km,  iki Kaliningrado uosto – 250 km.

•       Kaimynystėje – tarptautinis Kauno oro uostas:

 

 


Žemėlapis
Užsiprenumeruok naujienas
Vardas:
El. Paštas:
Kategorija:
Pasirinkite kategoriją
Advanced Custom Facebook Likebox Widget
patera